Davos Klosters Sounds Good

Acceptation régulier

Le festival de jazz fou dans les montagnes suisses! Il y a 96 concerts à prévoir, dans 17 groupes différents, sur des lieux de concerts connus, dans des hôtels et à l'extérieur, dans certains des plus beaux endroits de Davos et de Klosters!

MERCREDI, 10 JUILLET 2019

Rebecca & The Sophistocats

Inclus par personne

• 3, 5 or 7 nuits en CD/CS Standard
  • Badge Jazz - entrée à tous les concerts (sauf concerts spéciaux, Jazztrain, etc.)

Compris en outre

• Use of all cable-cars in Davos Klosters

Billet de train SBB Sunstar

Adults with a stay of 7 or more are entitled to the Sunstar Train Ticket for arrival/departure journey from CH residence/border in the 2nd class at a flat rate of CHF 69.– per person.

Our guests benefit from a whole range of advantages and discounts with the guest card. This includes, among other things, the free travel on all mountain railways in summer. The Davos Klosters Card is also available digitally for the smartphone.

8 juil. 2019 à 14 juil. 2019 3 nights in a DBL/SGL Standard 444,00 CHF
8 juil. 2019 à 14 juil. 2019 5 nights in a DBL/SGL Standard 710,00 CHF