Jours de jubilé

Bonuscard
Aucune acceptation 10%

Aucune acceptation
Cartes de fidélité et bons aux actionnaires. Exception: chèques Privilège jusqu'à 10%

Pendant les dates indiquées, profitez d'une nuit dans une chambre standard dans l'hôtel Sunstar Klosters au prix anniversaire de CHF 50.- par personne!

L'offre est réservable seulement pour une nuit et une fois par ménage et par hôtel.

Included per adult

• 1 nuit en CD/CS Standard

Also included

• Use of all cable-cars in Davos Klosters

Our guests benefit from a whole range of advantages and discounts with the guest card. This includes, among other things, the free travel on all mountain railways in summer. The Davos Klosters Card is also available digitally for the smartphone.

from 50,00 CHF
Prices per person