Éxperience E-Bike

Acceptation à moitié

Pendant cette semaine, vous découvrez la nature impressionnante de Klosters avec le vélo électrique et atteignez les endroits les plus reculés de la région.

Inclus par adulte

• 2 nuits en CD/CS Standard
  • 1x jour de location pour une e-bike (vélo électrique)

Compris en outre

• Use of all cable-cars in Davos Klosters

Our guests benefit from a whole range of advantages and discounts with the guest card. This includes, among other things, the free travel on all mountain railways in summer. The Davos Klosters Card is also available digitally for the smartphone.

23 juin 2019 à 29 juin 2019 2 nuits en CD/CS Standard 298,00 CHF
29 sept. 2019 à 5 oct. 2019 2 nuits en CD/CS Standard 298,00 CHF